Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają trudne i skomplikowane

dlatego zrobiliśmy co w naszej mocy by ułatwić Wam cały ten proces.

Na dokonanie zwrotu zwrotu każdego towaru zakupionego w sklepie online masz 14 dni od dnia otrzymania paczki ze swoim zamówieniem.

 

JEŻELI JESTEŚ ZAREJESTROWANYM KLIENTEM :

zarejestruj zwrot na swoim koncie klienta  - zaloguj się na swoje konto i kliknij moduł  ZWROT TOWARU.

i postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie

 

JEŻELI JESTEŚ NIEZAREJESTROWANYM KLIENTEM : 

1. wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU I WYMIANY TOWARU lub FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, upewnij się, że w Twoim formularzu zwrotu wpisany jest numer konta, na które mamy zwrócić środki.

2. Przygotuj paragon, który został dołączony do Twojego zamówienia

3. Paragon i formularz zwrotu towaru umieść z towarem, który chcesz zwrócić w pudełku lub kopercie wysyłkowej

4. Zwrotu towaru możesz dokonać za pośrednictwem naszego kuriera DHL 

w tym celu wejdź na stronę DHL  ZWROT TOWARU I ZAMÓWIENIE KURIERA  

i wypełnij formularz zamówienia odbioru przesyłki zwrotnej.

Wysłanie zwrotu kosztuje 12,00 PLN.

Kwota ta zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty.  

5. Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki ,żebyś mógł monitorować jej losy.

 Towarów zakupionych w sklepie internetowym nie można zwracać w sklepie stacjonarnym, ani dostarczać ich osobiście do punktu zwrotu.  

6. Możesz też samodzielnie nadać przesyłkę wybranym przez siebie kurierem bądź za pomocą POCZTY POLSKIEJ, wyślij ją na adres 

 THE ODDER SIDE

Ul. MATUSZEWSKA 20 / wejście D, II piętro

03-876 WARSZAWA

 7. Zwrot gotówki na Twoje konto bankowe nastąpi do 14 dni od doręczenia paczki do naszego magazynu.

 

 

 

uwaga : koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient

 

 

 

 

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel