Zwroty i Reklamacje

Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają trudne i skomplikowane dlatego zrobiliśmy co w naszej mocy by ułatwić Wam cały ten proces. Aby w jak najszybszy sposób dokonać zwrotu zachęcamy do skorzystania z poniższej metody.

Produktów zakupionych online, nie można zwracać w naszych sklepach stacjonarnych.

[Baner WZ]

 

 

TRADYCYJNY SPOSÓB ZWROTU

 

Na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji każdego towaru zakupionego w sklepie online masz 14 dni od daty otrzymania paczki ze swoim zamówieniem.

Z kolei na odesłanie do nas zwrotu masz 14 dni od daty przesłania do nas  oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Aby zwrócić lub reklamować produkt postępuj zgodnie ze wskazanymi krokami.

1. Zaloguj się na swoje konto klienta i odszukaj zamówienie, które chcesz reklamować / zwrócić. 

2. Wybierz produkty do zwrotu. W przypadku reklamacji wypełnij pole z dodatkowymi informacjami dotyczącymi reklamowanego produktu. 

3. Zatwierdź zwrot.

4. Pobierz, wypełnij i włóż do swojej przesyłki formularz zwrotu - ten punkt nie jest obowiązkowy, ale znacznie ułatwi nam pracę i przyspieszy procesowanie.

5. Nadaj swoją przesyłkę zwrotną na adres 

 THE ODDER SIDE
Kopytów 44F /Procan
05-870 KOPYTÓW

6. Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej losy.

Towarów zakupionych w sklepie internetowym nie można zwracać w sklepie stacjonarnym ani dostarczać ich osobiście do punktu zwrotu.  

Jeśli decydujesz się na wysyłkę zwrotu Pocztą Polską - rekomendujemy zapisanie numeru przesyłki - będzie to podstawą do złożenia reklamacji w przypadku jej zagubienia.

7. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji dotyczącej zwrotu. 

 

Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

ZWROT W PRZYPADKU BRAKU KONTA KLIENTA NA NASZEJ STRONIE

Na zgłoszenie oświadczenia o rezygnacji z zakupu każdego towaru zakupionego w sklepie online masz 14 dni od daty otrzymania paczki z zamówieniem.

Z kolei na odesłanie do nas zwrotu masz 14 dni od daty przesłania do nas  oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Aby zwrócić produkt postępuj zgodnie ze wskazanymi krokami:

1.  Pobierz, wypełnij i włóż do swojej przesyłki formularz zwrotu.

2.  Nadaj swoją przesyłkę zwrotną na adres:

THE ODDER SIDE

 Kopytów 44F /Procan

 05-870 KOPYTÓW

Możesz skorzystać z opcji „Wygodne zwroty” widocznej na górze.

3.Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej losy.

Jeśli decydujesz się na wysyłkę zwrotu Pocztą Polską - rekomendujemy zapisanie numeru przesyłki - będzie to podstawą do złożenia reklamacji w przypadku jej zagubienia.

4. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji dotyczącej zwrotu. 

5. Prosimy aby w widocznym miejscu oznaczyć przesyłkę jako ZWROT.

REKLAMACJE

Aby reklamować produkt postępuj zgodnie ze wskazanymi krokami.

1.Jeśli posiadasz konto na naszej stronie, zaloguj się na swoje konto Klienta i odszukaj zamówienie, z którego chciałabyś dokonać reklamacji, dodatkowo wypełnij pole z dodatkowymi informacjami dotyczącymi reklamowanego produktu. Jeśli nie jesteś zalogowana na naszej stronie, pomiń ten krok.

2. Pobierz, wypełnij i włóż do swojej przesyłki formularz zwrotu 

3. Nadaj swoją przesyłkę zwrotną na adres 

THE ODDER SIDE
 Kopytów 44F /Procan
 05-870 KOPYTÓW

Możesz skorzystać z opcji „Wygodne zwroty” widocznej na górze.

4. Pamiętaj o zapisaniu numeru przesyłki, żebyś mógł monitorować jej losy.
Dodatkowo prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania przesyłki z widoczną kwotą- przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, dokonamy zwrotu kosztów nadania paczki.

5. Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.

 6. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy Ci inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Jeśli decydujesz się na wysyłkę zwrotu Pocztą Polską - rekomendujemy zapisanie numeru przesyłki - będzie to podstawą do złożenia reklamacji w przypadku jej zagubienia.

7. Prosimy aby w widocznym miejscu oznaczyć przesyłkę jako REKLAMACJA  

 

Uwaga : koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. 

Uwaga: Wraz z anulowaniem lub zwrotem, bądź częściowym zwrotem zamówienia Klient zobowiązany jest do zwrotu gratisów jeśli w danej sytuacji nie przysługują mu one. Zwroty bez gratisów nie będą uznawane jako kompletne.